Friday, February 6, 2009

29 JANUARI 2009



29 JANUARI 2009

Pada tarikh tersebut genaplah 21 tahun aku hidup kat dunia ni.Macam dah tua rasanya tapi banyak benda lagi yang aku tak buat.Tapi yang penting aku dah boleh mengundi.....Hahaaha......!!!!Aku tak sempat nak sambut ulang tahun kelahirin aku kat rumah kali ni walaupun waktu ni cuti mid sem.Terpaksa bergegas balik ke Penang pada 28 hb malam kerana ada program kat sana.Hati ni agak berat juga nak tinggalkan rumah, baru balik 2 hari dah nak kena tinggalkan rumah.Aku bukannya yang jenis “homesick” tapi kesian kat adik-adik di rumah baru nak sambut aku punya birthday.Nak buat macam mana ada tanggungjawab yang lebih besar lagi.

Tapi nasib baik terubat juga la hati ni,ada juga la orang yang ingat hari lahir aku ni.Terima kasih tidak terhingga buat sahabat-sahabat seperjuangan yang susah payah nak celeberate aku punya birthday.Siap ada kek lagi tau.......Tapi yang aku nak gelaknya diorang kantoi dengan aku malam tu.Kononnya nak buat suprise tapi ada sorang tu tersalah hantar message kat aku pulak.Aku pun buat-buat tak tahu je la......Kelakar betul.

Walaupun tahun ni tak berapa banyak sms yang aku terima,tapi terima kasih kepada sahabat-sahabat yang mengingati diri ku ni.Apa yang penting adalah aku nak satu perubahan dalam diri ku sendiri untuk menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat.Semoga dengan pertambahan umur ini akan lebih mematangkan aku di jalan dakwah ini.Semakin hari semakin besar cabaran yang aku hadapi,aku berharap cabaran ini lebih mendekatkan diriku dengan ALLAH s.w.t.

Sekali lagi terima kasih buat shabat-sahabat yang susah payah beli kek untuk hari lahir aku siap nga radix cola lagi.

No comments:

Post a Comment